L’Ajuntament de Silla ha començat les obres de millora del pàrquing de l’avinguda d’Alacant, que consisteixen en una nova ordenació i distribució per a millorar l’accessibilitat i la seguretat. Per aquest motiu, el pàrquing romandrà tancat al públic mentre duren els treballs.
Així, s’habilitaran dues zones diferenciades per a l’entrada i l’eixida de vehicles i es condicionaran les voreres, ampliant la seua superfície i dotant-les d’una millora estètica amb llambordes.
Amb la nova ordenació, el pàrquing continuarà tenint una capacitat de 28 vehicles i comptarà amb una plaça reservada per a persones amb mobilitat reduïda.
Els treballs que seran realitzats pels alumnes de l’Escola Taller. També es preveu la senyalització de la zona, la pintura viària, la il·luminació i el mobiliari urbà.