Notícies
Portada > Actualitat > Notícies > PLA DE FORMACIÓ DEL PERSONAL DE L'AJUNTAMENT DE SILLA EN MODERNITZACIÓ ADMINISTRATIVA I TRANSPARÈNCIA
PLA DE FORMACIÓ DEL PERSONAL DE L'AJUNTAMENT DE SILLA EN MODERNITZACIÓ ADMINISTRATIVA I TRANSPARÈNCIA
27/10/2016
PLA DE FORMACIÓ DEL PERSONAL DE L'AJUNTAMENT DE SILLA EN MODERNITZACIÓ ADMINISTRATIVA I TRANSPARÈNCIA
Aquesta formació naix, no sols amb la intenció de millorar en transparència, sinó també per millorar la qualitat dels serveis a la ciutadania i introduir-se en el nou entorn d'Administració electrònica.
formacio
formacio
formacio
formacio

L'organització d'aquest Pla de formació s'emmarca en la línia de l’Equip de Govern local de promoure la transparència i l’Administració electrònica en l’Administració municipal.

 

La Regidoria de Transparència, Comunitat i Participació que dirigeix el regidor Salvador Mestre, promou aquesta acció formativa dirigida al personal de les diferents àrees municipals per tal que amplien i aprofundisquen en els seus coneixements sobre la legislació vigent que obliga a les administracions en termes de transparència, accés a la informació pública i bon govern i també en termes de procediment administratiu comú i administracions públiques (Llei 19/2013, de 9 de desembre; Llei 2/2015, de 2 d’abril, i la Llei 39/2015, d’1 d’octubre).

 

El personal de l’Ajuntament rebrà formació sobre diversos temes com: informació institucional, organitzativa i de planificació; informació de rellevància jurídica; informació econòmica, pressupostària i estadística. Està previst que el pla formatiu finalitze al final de desembre.

 

El regidor de Transparència, Comunitat i Participació de l’Ajuntament de Silla manifesta que “aquest equip de govern està fent un gran esforç organitzatiu i econòmic per a la modernització de l’Administració local. És un procés molt necessari que comporta nombrosos avantatges per als nostres veïns, ja que tindran uns serveis més eficients, ràpids i accessibles, gràcies a un ajuntament que reutilitze serveis i aplicacions per reduir costos, temps d'implantació i manteniment i una Administració local amb la qual es podrà interactuar electrònicament. Si seguim millorant els serveis que es presten des de l'Ajuntament, millorarem, no sols en transparència, sinó en eficàcia i qualitat dels serveis a la ciutadania”.

 

La formació se centra també en la metodologia de la simplificació administrativa pel que fa als circuits documentals i processos interns i els avantatges de la implantació d’un sistema de gestió documental dins d’un entorn d’administració electrònica.

 

L'objectiu és conscienciar i sensibilitzar el personal empleat sobre aquests aspectes i en el concepte de qualitat, a més de generar confiança a la ciutadania donant-li la garantia que els serveis s'ajustaran a les seues necessitats i expectatives amb nivells acceptables d'eficàcia i eficiència.

 

Aquesta formació té per objecte ampliar i reforçar la transparència de l'activitat pública, reconèixer i garantir el dret d'accés a la informació relativa a aquella activitat i establir les obligacions de bon govern que han de complir els responsables públics.

Ministerio de Industria, Energía y Turismo Plan Avanza 2 Cofinanciado por el Ministerio de Industria, Energía y Turismo.
Referencia : TSI-050100-2009-0167